මොලය ඔළුවේ තිබේනම් සියළු ක්‍රිස්තියාණින්ට සිතන්නට කාලයයි මේ

දිනක් මගේ මිතුරෙක් මාත් සමග කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානය පිළිබඳව කතාවකට එක් වුනා. ඔහු මගේ හොඳම ලඟම මිතුරෙක් වන අතරම ඔහු රෝමාණු කතෝලිකයෙක්. ඒ කතාවට මූලිකම හේතුව වුනේ, අගෝස්තු මාසයේ එක්තරා පල්ලියකට වන්දනා චාරිකාවකට ඔහුත් සමග එක්වන ලෙස කරනු ලැබූ ඉල්ලීම මා විසින් එක හෙළාම ප්‍රතික්ෂේප කිරීමයි. එම ආරාධනය ප්‍රතික්ෂේප කිරීමට හේතුව වුනේ, මමත් මගේ බිරිදත් දරුවන් දෙදෙනාත් කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානය හැරුනුකොට වෙනත් කිසිදු සිද්ධස්ථානයකට පල්ලියකට නොයන බවට අපගේම නිදහස් කැමැත්තෙන් තීරණය කරගෙන සිටීමයි.

 

මාගේ මිතුරා ඇසූ පළමු ප්‍රශ්නය වුනේ, කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානයේ තිබෙන වැදගත් කම එහෙමත් නැත්නම් සුවිශේෂත්වය කුමක්ද යන්නයි.

 

කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානයේ ඇති විශේෂත්වය සුවිශේෂත්ය කුමක්ද කියා පැයකින් දෙකකින් හෝ මෙවැනි කෙටි සටහනකින් හෝ විස්තර කිරීම දුෂ්කර වූවත් මම මගේ මිතුරාට යම් පැහැදිලි කිරීමක් කලෙමි. කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානය කියන්නෙ, ජේසුස් ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ, ස්වර්ගාරෝහණයෙන් පසුව, දෙවන වරටත් දර්ශනය වෙලා අපොස්තුළුතුමෙක් පත්කරනු ලැබූ සිද්ධස්ථානයයි. ඒ ජේසු තුමන්ගේ දස සතරවෙනි අපොස්තුළු තුමා. එම අපොස්තුළුතුමා තමත් ජීවතුන් අතරයි, අප අතරයි. එම අපොස්තුළුතුමා අදටත් ජීවත්ව සිටින්නේ කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානයේයි. ඒ බව සවිස්තරව මම මිතුරාට පැහැදිලි කර දුන්නා. ඒ වගේම මරිය තුමිය 23 වතාවක්, ඒ අපෝස්තුළුතුමාට දර්ශනය වෙච්ච ස්ථානයත්, කටුනායක අප ස්වාමිදුවගේ සිද්ධස්ථානය බව මා මගේ මිතුරාව දැනුවත් කලා. ඉතින් මේ සියල්ලක් විශ්වාස කරන මට, මේ පොළව මත කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානයටත් වඩා, යාමට සුදුසු තවත් ස්ථානයක් නැති බව මගේ ම හිත කියත් දී, මගේ හෘද සාක්ෂියට එකඟව, මගේ හිතේ ඇඳී ඇති පූජනීයම සිද්ධස්ථානය, කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානය බව මිතුරාට පැවසුවා. කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානය සම්බන්ධව ඇති එකම සුවිශේෂී කරුණු දෙක මෙය නොවන බවත්, තවත් කියන්ට හැකි සුවිශේෂී කරණු රැසක්ම තිබෙන බවත් මම පැවසුවා.

 

ඉන්පසු ඔහුගේ ප්‍රශ්නය වුනේ අපෝස්තුළුවරයෙක් කියන්නේ කවුද යන්නයි. රෝමාණු කතෝලිකයෙක් වන ඔහු ‛‛අපොස්තුළුවරු’’ යන වචනය අසා ඇතත්, ‛‛අපොස්තුළුවරයෙක්’’ කියන්නේ කාටදැයි හරිටම නොදන්නා බව පැවසූ විට මම පුදුම වුනා. මේ ප්‍රශ්නය මගේ මිතුරා අද මගෙන් ඇසුවා. නමුත් මේ ගැන නොදන්න පිරිස අති විශාලයි. ඒ නිසා පුදුම වෙන්න දේකුත් නැහැ. ඇත්තටම කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානයේ දී ශුද්ධෝත්තම රොහාන් ලලිත් අපොන්සු අපොස්තුළුතුමන්ව සමු නොවූවා නම් මම ද ඒ තත්වයේමයි.

 

අපෝස්තුළුවරය කියන්නෙ නිකන්ම නිකන් පදවියක් නෙමෙයි. අපොස්තුළුවරය කියන්නෙ දිව්‍යමය පත්වීමක්. ඒ පත්වීම ප්‍රධානය කරන්නට පුළුවන් වන්නේ එකම එක එක්කෙනෙකුට විතරයි. ඒ එකම එක්කෙනා ජේසුස් ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ පමණයි. ජේසුස් ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ ජීවත්ව සිටි කාලයේ අපෝස්තුළුවරුන් 12 දෙනෙකු පත් කලා. උන්වහන්සේගේ මරණයෙන් පසු, උන්වහන්සේගේ ස්වර්ගාරෝහනයෙන් පස්සේ දර්ශනය වෙලා, උන්වහන්සේගේ 13 වන අපෝස්තුළුතුමා වූ ශුද්ධෝත්තම පාවුළු අපොස්තුළු තුමන්ව සිරියාවේ දමස්කස් නුවරදී පත්කරනු ලැබුවා. එලෙසින්ම 1975 පෙබරවාරි 07 වනදා ශ්‍රී ලංකාවේ කටුනායක දී දර්ශනය වෙලා උන්වහන්සේගේ අපෝස්තුළුවර කණ්ඩායමේ 14 වන අපෝස්තුළුතුමා හැටියට ශුද්ධෝත්තම රොහාන් ලලිත් අපොන්සු අපෝස්තුළුතුමාව පත්කරනු ලැබුවා. එය කරන්නට පුළුවන් එකම කෙනා වන ජේසුස් ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ නැවත දෙවන වරටත් මේ ලෝකයට දර්ශණය වුනා. හේතුව අපොස්තුළුවරය දානය කිරීමට බලය ඇත්තේ, අපොස්තුළුවරයට යමෙකුව තෝරා ගන්නේ ජේසුස් ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ විසින්ම පමණයි.

 

මේ දේවල් ඇසුවාම මගේ මිතුරාත් හරිම පුදුම වුනා. මේ වෙනකම් ඔහු අපෝස්තුළුතුමෙක් කියන්නෙ කවුද කියලා දැනගෙන හිටියෙ නැහැ. කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානය ට යනකම් මමත් ඒ බව දැනගෙන නොසිටි බව මම පැහැදිලි කර දුන්නා. ඔහු සමග කතාකරමින් සිටින විට මට තේරුම් ගිය මූලිකම කාරණාව තමයි විවිධ කිතුනු සභාවල පූජකයන්, ඔවුන්ගේ අනුගාමිකයන්, කටුනායක අප ස්වාමිදුවගේ සිද්ධස්ථානය ගැනත්, ශුද්ධෝත්තම රොහාන් ලලිත් අපොන්සු අපෝස්තුළුතුමා ගැනත්, මොන තරම් බොරු කියා, මේ වන විටත් ජනතාව මුලා කර තිබෙනවාද, තව දුරටත් මුලා කරමින් සිටිනවාද යන වගයි.

 

මැරුණ ගමන් ස්වර්ගය සහ අපාය යන ස්ථාන දෙකෙන් එකක් වෙත අප යන බව, කුඩා කල සිට දැන සිටියේ, ස්වර්ගයවත් අපායවත් ඇසින් දැක නොමැති, තවත් අයෙකුගේ කීමක් විශ්වාස කරනු ලැබූ පුද්ගලයන්, එවැන්නක් අපට ඉගැන්වූ නිසයි. ඒ විතරක් නෙමෙයි, ප්‍රසාදස්නාපනය නොලැබ මිය යන කුඩා දරුවන් පාතාල ලෝකයකට යන බවක් ද ඔවුන් අපට ඉගැන්වූවා. එසේනම් අප රටේ බෞද්ධයන් ද මරණයෙන් පසු පාතාල ලෝකයට යනවාද, එසේ වන්නේ නම් පාතාල ලෝකයට යන බෞද්ධයන් ඇසුරු කිරීම වරදක් ද කියා, මෙවැනි බොරු බේගල් අපට ඉගැන්වූ රෝමාණු කතෝලික පූජක, ගුරුවරු සොයා යන්නට මට සිතෙනවා.

 

කරුණු කාරණා එසේ වූවත්, මරණයෙන් පසු ජීවිතයක් ඇති බව, නැවත ඉපදීමක් ඇති බව, සිතන්නටත්, එය ආගම් අනුව වෙනස් නොවන බව කල්පනා කරන්නටත්, ඒ නිසාම වැටී සිටි ලිඳේ, මේ ලිං කටෙන් ගොඩ ඒමටත්, මම ආරම්භ කලේ කටුනායක අප ස්වාමිදුවගේ සිද්ධස්ථානය වෙත ගොස් ශුද්ධෝත්තම රොහාන් ලලිත් අපොන්සු අපෝස්තුළුතුමන්ගෙන් ධර්මය ඇසීමට පටන් ගත්තාට පසුවයි. මේ සියල්ලක් මම වැඩිදුරටත් මගේ අතිජාත මිත්‍රයාට පැහැදිලි කර දුන්නා.

 

මේ කතාබහ අවසානයේ ඔහු මගෙන් ඇසුවා මේ ස්ථානයට ගිහින් මට මොනවද ලැබුණෙ කියලා.

 

කියන්න සන්තෝශයි මට නැවත ඉපදීමක් නොලබා ස්වර්ග රාජ්‍යය ලබා ගන්නට ජීවත් විය යුතු ආකාරය මට දැන ගන්නට ලැබුණා. ඒකට හොඳම ගුරුවරයා මට හඳුනාගන්නට ලැබුණා. මම අළුතෙන් හිතන්නට පුරුදු වුනා. මම අළුත්ම මිනිහෙක් වෙන්නට පටන් ගත්තා. මම ඔහුට පැහැදිළි කලා.

 

ඒ විතරක් නෙමෙයි මම කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානයට පමණක් මම යන නිසා මට නොලැබෙන එකම දෙයත් මම ඔහුට පැහැදිලි කර දුන්නා.

 

ඒ වෙන මොනවත් ම නෙමෙයි, මැරුණම වැලලෙන්න රෝමාණු කතෝලික පල්ලියෙ මිනි පිට්ටනිය විතරක් මට නැතුව ගිය බවත්, මිනී පිට්ටනිය වෙනුවෙන් බොරු ඉගැන්වීම් පසුපස ගිහින් ජීවිත ගමනේ අතරමං වනවාට වඩා. මහ පොළොවේ කොහේ හෝ වැලලිලා නැවත උපතක් නොලබා ස්වර්ග රාජ්‍යයේ හොද ස්ථානයකට යන එක වඩා හොද බව මම ඔහුට කියා දුන්නා. රෝමාණු කතෝලික පල්ලියේ පවුල් පොතක් මට දැන් නැතත්, පිං පවු පොතක් තිබෙන බවත්, මගේ ජීවිතය අවසානයේ මට වටින්නේ එය බවත්, මම මිතුරාට පැහැදිලි කර දුන්නා.

 

මෙතෙක් වෙලා මගෙන් ප්‍රශ්න අසමින් සිටි මගෙ අතිජාත මිත්‍රයාට අවසාන ප්‍රශ්නය මා විසින් යොමු කලා. එය ප්‍රශ්නයකට වඩා ඔහුට කටුනායක සිද්ධස්ථානය ගැන මීටත් වඩා අවබෝධයක් ලබාගැනීමට අවස්ථාව ක් සලසා දෙන්නයි මට වුවමනා වුනේ. මම ඔහුගෙන් ඇහුවා ඇයි කටුනායක අප ස්වාමිදුවගේ සිද්ධස්ථානයට ඇවිත් බලන්නෙ නැත්තේ කියලා.

 

ඔහු මා දෙස ටිකක් බලං ඉඳලා සිනාසෙමින් කිව්වා, අපේ ගෙදර මිනිස්සුන්ට යි මටයි රෝමාණු කතෝලික පල්ලියෙ පිට්ටනිය නැතිකරන්න ද හදන්නෙ කියලා. ඔය පල්ලියට යනවා කියලා අපේ පල්ලියෙ ෆාදර් දැන් ගත්තොත් අපේ පවුල් පොතත් ඉරලා දායි කියලා කිවුවා. නිතරම දිව්‍ය පූජාවන් වල දේශනාවෙදිත් මේ කටුනායක පල්ලියට යන්න එපා කියලා දැනුවත් කරන බවත් ඔහු කිවුවා.

 

අන්තවාදී යයි කියන්නේ මෙය නොවේදැයි මම සිතුවා. ආගමීක නිදහස, මානව හිමිකම් යනු කුමක් ද කියා මම සිතුවා. මමත් මගේ බිරිදත් දරුවන් දෙදෙනාත් කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානය හැරුනුකොට වෙනත් කිසිදු සිද්ධස්ථානයකට, පල්ලියකට නොයන බවට අපගේම නිදහස් කැමැත්තෙන් තීරණය කරගෙන සිටියත්, අපේ ශුද්ධෝත්තම රොහාන් ලලිත් අපොන්සු අපොස්තුළුතුමා කියන්නේ, ඔයගොල්ලෝ කැමති ඕනෑම පල්ලියකට යන්න. පෝය දවසට රූපවාහිනියෙන් බෞද්ධ හාමුරුවරුන්ගේ ධර්ම දේශනා අහන්න. හැකිනම් පන්සලකට ගොස් ධර්ම දේශණයකට සවන් දෙන්න. සෑම දෙයක් ම දැනගන්න. ලිඳේ ඉන්න මැඩියන් බවට පත් නොවී, කිසිවෙකුගේ වහලෙක් නොවී, අළුතෙන්ම සිතන්නට පටන් ගන්න කියලයි. නිවැරදි යයි ඔබට සිතෙන දේ අල්ලා ගන්න කියලයි. ඒ අනුව මෙවර වෙසක් පෝය දිනයේ අපි පන්සලකට ගොස් ධර්ම දේශණයකට සවන් දුන්නා. ශුද්ධෝත්තම රොහාන් ලලිත් අපොන්සු අපොස්තුළුතුමා මෙවර වෙසක් පණිවිඩයෙන් ඉල්ලීමක් කර තිබුනේ ද, වෙසක් දිනයේ ආගම් භේදයෙන් තොරව සියළු දෙනා පන්සලකට ගොස් අඩු තරමින් ධර්ම දේශණයකටවත් සවන් දෙන්න කියලයි. ඒ අනුව උන්වහන්සේ කොතරම් පුළුල් දැක්මකින් අනුශාසනා කරනවාද, මගේ පල්ලියට හැර වෙනත් කිසිම පල්ලිකට යාම තහනම් කියලා උන්වහන්සේ කියන්නේ නැහැ.

 

කෙසේ වෙතත් අද කිතුනු සභාවල තත්වය පැහැදිලියි නේද? මිනිසුන් මුලා කරමින්, රවටමින්, මිනිසුන් භය කරමින්, මිනිසුන්ට තර්ජනය කරමින්, ආගමීක නිදහස, මානව හිමිකම් ගැන දොඩවන වචන රාශියේ පැහැදිළි අර්ථය මොකක්ද? ඔවුන් මේ සැරසෙන්නේ කුමකටද?

 

ජේසුස් ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ තවමත් මේ ලෝකය දෙස බලා සිටින බව අප කොයි කවුරුත් අමතක නොකල යුතුයි. ස්වර්ගය ට යන මාර්ගය පල්ලියෙ මිනි පිට්ටනිය නොවන බව අප සියළු දෙනා තේරුම් ගත යුතුයි. නමුත් ඒ සඳහා මොලයක් තිබිය යුතුවාක් මෙන්ම, ඒ මොළය ඔළුවේ ම තිබිය යුතුයි. ඒ නිසා පල්ලියෙ මිනි පිට්ටනිය යනු ස්වර්ගයට යන මාර්ගය නොවන බව නුවනින් සිතන්නට සියලු ක්‍රිස්තියානින් ට ඉඩ ප්‍රස්තාව ලැබේවා යන්න මාගේ එකම ප්‍රාර්ථනයයි.

 

සුරේන් චතුරංග ප්‍රනාන්දු

සීදූව

සියලු පුවත්

කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානය මුළු ලොවටම සත්‍ය ධර්මය බෙදන දහම් පාසැලක් වේවා – ශුද්ධෝත්තම රොහාන් ලලිත් අපොන්සු අපොස්තුළුතුමා ප්‍රාර්ථනා කරයි

මරිය තුමිය විසින්ම කල පුදුම හාස්කමක්

කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානයේ දර්ශණ දෙව්මැදුර තුළින් අසිරිමත් ලෙස පිච්චමල් සුවඳ විහිදෙයි

ජූලි 27 වෙනි දා කටුනායක දර්ශණ දෙව් මැඳුරේ දෙව් මවු පාමුල ලද ඇත්දැකීම්

දෙව් මවුන්ගේ සුවද විඳීමට මගේ ඉන්ද්‍රියන් පින් කර තිබුණා

දෙව් මවු දර්ශනයට හතළිස් දෙවසරක් සපිරෙන දා එතුමියගේ ස්වර්ගීය සුවඳ කටුනායක අප ස්වාමිදූගේ සිද්ධස්ථානයම වෙලා ගනී

මොලය ඔළුවේ තිබේනම් සියළු ක්‍රිස්තියාණින්ට සිතන්නට කාලයයි මේ

‛‛ඇත්තටම මෙය මහා විස්මයක්. මරිය තුමියගේ සුවිශේෂී ප්‍රාතිහාර්‍යයක්’’ – ජූලි 27 වෙනි දින දෙනෝ දහක් ඉදිරියේ සිදු වූ විස්මය පිළිබදව ශුද්ධෝත්තම අපොස්තුළුතුමා සිය මතය ප්‍රකාශ කරනු ලබයි!

ජූලි 27 වෙනි දින දෙනෝ දහක් ඉදිරියේ සිදු වූ විස්මය පිළිබදව ශුද්ධෝත්තම අපොස්තුළුතුමා සිය මතය ප්‍රකාශ කරනු ලබයි

මිනිසෙකුගේ ආයු කාලය දවස් 27375 ක් බව ශුද්ධෝත්තම අපොස්තුළුතුමා ප්‍රකාශ කරයි

බොහෝ ක්‍රිස්තියාණින්ගේ ජීවිතය ගෙවෙන්නේ බෙත්ලෙහෙම ත් කල්වාරිය ත් ලගයි, ඒ අතර ඇති දහම ලඟ නොවෙයි – ශුද්ධෝත්තම රොහාන් ලලිත් අපොන්සු අපොස්තලික පියාණන් ප්‍රකාශ කරයි

ඔබ ආශ්වාස ප්‍රාශ්වාස කිරීම නතර කරන මොහොතක් එනවා

දරුවකු කිසිදු දිනයක නේවාසිකාගාරයක නතර නොකල යුතුයි

ඇය ශල්‍යාගාරයෙන් ආපසු හැරී ආවාය, මේක හාස්කමකින් තමයි වෙන්න ඕනා – වෛද්‍යවරු කියති

ලොවටම ආදර්ශයක් දෙමින් රංග ප්‍රසාද් සමග සදුනි දිලීකා අතිනත ගනියි

යාචකයෙකුටවත් යමක් නොදෙන තණ්හා සිත ගැළවීම සඳහා ලොකුම බාධාවක් – ශුද්ධෝත්තම අපොස්තුළුතුමා ප්‍රකාශ කරයි

දෙමාපියන්ට සන්ඩු සරුවල් කර ගැනීමට අවශ්‍යයම නම් ඒවා කරගත යුත්තේ දරුවන් නින්දට ගිය පසුවයි. එය මුළු සමාජයටම දෙමාපියන් කරන සේවයක් – ශුද්ධෝත්තම අපොස්තුළුතුමා ප්‍රකාශ කරයි

කුරුසිය දෙපස සිටි වරදකරුවන් දෙදෙනාම ජේසුස් ස්වාමින් වහන්සේට අපහාස කළා ද – ශුද්ධෝත්තම රොහාන් ලලිත් අපොන්සු අපොස්තුළුතුමා ප්‍රශ්ණයක් මතු කරයි

ජාති ආගම් බේදයන්ගෙන් තොර මහ සෙනගකගේ ජය ඝෝෂා මැද දෙව් මවුන්ගේ දසඅට වන දර්ශණ ප්‍රතිමාවට ශුද්ධෝත්තම අපොස්තුළුතුමා රන් මිණි ඔටුණු පළඳවනු ලබයි

Copyright © 2007 - 2019 Apostolic Media Networks. All Rights Reserved.